Producenci
FAQ & jak zamawiać

MEBLE

                   

BAHOME jest autoryzowanym dystrybutorem mebli Pinio, Wood Luck Design, Bami, Minko, Inmondo

Dlaczego warto zamówić meble dla dziecka w naszym e-salonie mebli?

  •  indywidualny opiekun klienta, który jest do Państwa dyspozycji na każdym etapie realizacji zamówienia
  •  szybka reakcja, po otrzymaniu przedpłaty natychmiastowe przekazanie zamówienia do fabryki 
  •  dostawa na terenie całej Polski
  •  wygodne formy płatności, online, przelew, raty
  •  najlepsze marki i renomowani producenci mebli dziecięcych
  •  wzorowa jakość, wskaźnik reklamacji poniżej 0,5%
  •  sprawdzone firmy logistyczne i bezpieczny transport Państwa mebli
  •  gwarancja zadowolenia i pewny zakup, nasza firma istnieje od 2008 roku, jesteśmy doceniani przez klientów i nagradzani przez instytucje np. e-Commerce Polska Awards, Izba Gospodarki Elektronicznej

Meble w BAHOME można zamówić:

  •  online na www.bahome.pl zachęcamy do skompletowania w koszyku swójego zestaw, następnie należy zaakceptować zamówienie w ostatnim kroku; w uwagach można dopisać istotne informacje np. treść dekoru. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości można również dopisać w uwagach do zamówienia prośbę o kontakt - skontaktujemy się, doprecyzujemy szczegóły, w początkowym etapie możemy wszystko zmienić i poprawić, każde zamówienie mebli traktujemy indywidualnie, przydzielony opiekun z Bahome będzie do Państwa dyspozycji
  •  telefonicznie 509 906 183 - doradzimy i w kilka minut ustalimy wszystkie szczegóły, zajmiemy się wszystkim, utworzymy zamówienie, a później podsumowanie i potwierdzenie prześlemy do Państwa e-mailem
  •  e-mailem pisząc na sklep@bahome.pl - chętnie przygotujemy ofertę, odpowiemy na wszelkie pytania

 

Płatność za meble w Bahome

  •  przedpłata 100%
    lub
  •  zaliczka 50%, reszta dopłaty przed wyjazdem mebli z fabryki (informujemy na bieżąco o etapach realizacji).

Możliwość zakupu na raty całkowicie online nawet w 15 minut (mBank mRaty lub Alior Bank); inne wygodne formy płatności - przelew natychmiastowy, przelew tradycyjny, karta, PayPal.

 

Dostawa na terenie całej Polski

  • Dostawa mebli do Państwa za 139zł - w koszyku należy wybrać opcję "Dostawa mebli"
    Transport realizują firmy logistyczne lub własne producentów mebli. Kierowca dba o meble na każdym etapie, od załadunku, przez podróż, aż po rozładunek ale nie ma obowiązku wniesienia mebli, jest zobowiązany tylko do wypakowania ich z samochodu więc warto pomyśleć o kimś do pomocy przy wnoszeniu. Będziemy informowali gdy Państwa meble wyjadą z fabryki. Jeśli zapowiedziany termin dostawy nie jest dla Państwa wygodny prosimy o kontakt, postaramy się uzgodnić inny termin.

Termin realizacji zamówienia mebli

Termin realizacji zamówienia mebli jest podany przy każdym produkcie, w przypadku zamówienia mebli o różnych terminach realizacji należy brać pod uwagę najdłuższy termin spośród produktów w zamówieniu. Termin realizacji jest liczony od dnia zaksięgowania przedpłaty na koncie sklepu. 

Pytania, wątpliwości lub porada odnośnie mebli?

Zapraszamy do kontaktu +48 509 906 183 lub sklep@bahome.pl - chętnie porozmawiamy, pomożemy, doradzimy! 

 

Montaż mebli Większość naszych klientów składa meble osobiście, paczka z meblami zawiera dokładne instrukcje, jeśli wolą Państwo zlecić to profesjonalistom przedstawiamy firmy polecane przez naszych klientów*: 

• Mazowsze, Warszawa i okolice:

 www.montiermebli.pl  | +48 660 248 775 | info@montiermebli.pl

*nasz sklep nie oferuje montażu mebli ani tapet, powyższe firmy zostały polecone przez naszych klientów, którzy skorzystali z usług i byli z nich zadowoleni. Bahome nie współpracuje bezpośrednio z powyższymi firmami i nie bierze odpowiedzialności za wykonane przez nie usługi, postanowiliśmy stworzyć powyższą listę w odpowiedzi na zapytania klientów.

Ważne - w przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia przesyłki dostarczanej przez firmę logistyczną należy w obecności kuriera spisać protokół reklamacyjny (przy dostawie czyli data na protokole musi być taka sama jak data doręczenia przesyłki), każdy kurier ma obowiązek posiadać protokół przy sobie, spisanie protokołu jest niezbędne do ewentualnego postępowania reklamacyjnego w wyniku uszkodzenia produktów w transporcie.

W przypadku dostawy mebli: przypominamy, że meble wysyłane są na palecie lub w dużych paczkach specjalistycznym transportem wielkogabarytowym bez wniesienia, kurier nie ma obowiązku wniesienia mebli do budynku, do klienta należy odebranie dostawy od kierowcy dlatego warto pamiętać o kimś do pomocy przy wnoszeniu mebli, o czym informujemy również na naszej stronie tu: https://bahome.pl/pl/i/Jak-zamowic-meble/2 oraz tu: https://bahome.pl/pl/i/Dostawa-i-platnosc/10

Cenne wskazówki dotyczące samodzielnego montażu mebli: do każdego mebla jest dołączona instrukcja montażu, należy postępować zgodnie z instrukcją, jeśli nie odnajdą Państwo instrukcji prosimy o kontakt z naszym sklepem, prześlemy brakujące instrukcje e-mailem w wersji elektronicznej. Ważna wskazówka: elementy podczas montażu po wyjęciu z opakowań należy rozkładać na miękkim i czystym podłożu ( np. koc, dywan), zarysowania powstałe podczas montażu w wyniku ocierania elementów o zabrudzenia lub inne elementy (kurz, śrubki, narzędzia) nie podlegają reklamacjom. W przypadku zauważenia jakichkolwiek wad, uszkodzeń przed montażem prosimy o nie montowanie mebla i niezwłoczne zgłoszenie na wypadek postępowania reklamacyjnego (ewentualna wymiana poszczególnych elementów nie będzie wiązała się z potrzebą rozmontowania całego mebla).


 

TAPETY

Z jakiego materiału są przygotowane nasze tapety?

Tapety są przygotowane na papierze flizelinowym, bez kleju. Papier jest w 100% matowy. Materiał posiada certyfikat o niepalności oraz spełnia wszelkie wymogi Unii Europejskiej.

Tapety drukujemy w pasach szerokości 50 cm lub 100 cm (w zależności od wzoru), które idealnie pasują do siebie. Tapetę kleimy jeden pas obok drugiego, z linią styczną (pasy nie nakładają się na siebie).

Papier flizelinowy nie jest samoprzylepny, należy dokupić do niego klej PVA (polecamy klej Flugger 377, fantastyczny! – to nie jest reklama, sami używaliśmy produktów kilku producentów i ten ma świetną konsystencję, bardzo ułatwia montaż).

Prosimy dokładnie zagruntować ścianę oraz oczyścić powierzchnię z kurzu lub tłuszczu.

Uwaga, tapety można przyklejać na ścianach dopiero po ok. 20 dniach od ostatniego malowania, w przeciwnym razie klej nie będzie tak mocny, jak powinien i tapeta może się lekko odklejać lub fałdować. Prosimy poczekać ok. 3 tygodni.

Przed przycięciem tapety należy sprawdzić, czy nie jest ona uszkodzona i nie ma innych wad widocznych, np. różnice kolorystyczne w bieli (czasem partia materiału, na którym wykonujemy tapety może minimalnie różnić się kolorem, – niestety nie mamy na to wpływu – dlatego prosimy o upewnienie się przed montażem, czy odcienie brytów nie różnią się).

Dekornik nie ponosi odpowiedzialności za nieznaczne odstępstwa kolorów w porównaniu z obrazem z monitora. Jeśli kolory nie są takie, jak Państwo przewidywali, prosimy o skontaktowanie się z nami przed montażem tapety. Nie będzie problemu ze zwrotem tapety.

Przed montażem zakupionej tapety na wymiar należy dokładnie sprawdzić wszystkie jej parametry i zgodność z zamówieniem (ilość brytów, wymiary, dopasowanie brytów).

Prosimy o sprawdzenie wymienionych punktów przed montażem, zajmie to chwilkę. Zamontowane tapety nie będą niestety przez nas reklamowane.

Polecamy klej Flugger 377! Nie jest to jednak obowiązkowy wybór, nasi klienci korzystają z różnych marek kleju, klej można kupić w dowolnym markecie budowlanym, sklepie z fabrami itd. ważne aby był to klej do tapet flizelinowych.

Tak, cena jest podana za jeden pas tapety. W zależności od wymiarów ściany należy wybrać odpowiednią ilość pasów, do pokrycia całej ściany.

Laminat to dodatkowa warstwa zabezpieczająca tapetę. Jest bezbarwny, nadaje lekko satynowe wykończenie. Chroni przed zabrudzeniami i mechanicznymi zniszczeniami (zabrudzenia, otarcia, zadrapania). Tapeta z taką powłoką jest w 100% zmywalna, nawet silnymi detergentami do naprawdę mocnych zabrudzeń. Standardowo tapety Dekornik są drukowane na papierze flizelinowym bez laminatu, opcja laminatu jest dodatkowo płatna i możliwa jest przy zamówieniach indywidualnych po przygotowaniu wyceny. Prosimy o przesłanie zapytania na sklep@bahome.pl z informacjami: wybrany wzór tapety, wymiary ściany w formacie wysokość w cm x szerokość w cm - przygotujemy i prześlemy Państwu wycenę na wymiar tapety z laminatem.

Odradzamy przyklejanie tapety na powierzchnie chropowate, wszelkiego rodzaju tynki mineralne. Tapeta ma najlepszą przyczepność, gdy jest aplikowana na wygładzonej powierzchni.

Montaż tapet Podobnie jak w przypadku mebli większość klientów montuje tapety osobiście, poniżej przedstawiamy krótki film instruktażowy oraz wskazówki, jeśli wolą Państwo zlecić to profesjonalistom przedstawiamy firmy polecane przez naszych klientów*: 

• Mazowsze, Warszawa i okolice, przy większych realizacjach cała Polska:

www.dobretapetowanie.pl
 |+48 886 929 154 | biuro@dobretapetowanie.pl

*nasz sklep nie oferuje montażu mebli ani tapet, powyższe firmy zostały polecone przez naszych klientów, którzy skorzystali z usług i byli z nich zadowoleni. Bahome nie współpracuje bezpośrednio z powyższymi firmami i nie bierze odpowiedzialności za wykonane przez nie usługi, postanowiliśmy stworzyć powyższą listę w odpowiedzi na zapytania klientów.

Do położenia tapety przygotuj: delikatny klej do tapet, wałek jak do malowania ścian, ostry nożyk do papieru. Tapetę najlepiej kłaść w dwie osoby, dlatego partner do montażu jest bardzo wskazany.
• Zaczynamy od rozplanowania ułożenia brytów tapety na ścianie, tu prosimy o przyłożenie tapety do ściany. Następnie zaznaczamy na ścianie pion.
• Klej nakładamy systematycznie NA ŚCIANĘ, na powierzchnię nieco większą, niż nakładany pas tapety.
• Pasy przyklejamy jeden po drugim, od góry ściany, tak, aby jedna ze złożonych jeszcze części swobodnie opadała w dół.
• Następnie należy bardzo dokładnie dopasować wzór, pasując do siebie po kolei bryty tapety.
• Brzegi łączymy ‘na styk’ (nie zakładamy jeden na drugi), delikatnie, tak, aby nie uszkodzić tapety.
• Jeśli pojawią się pęcherzyki, delikatnie wyciągamy je za pomocą miękkiego wałka, nie uszkodzi to tapety.
• Nadmiar tapety przy podłodze można odciąć nożykiem do papieru.
• Nadmiar kleju można usunąć wilgotną gąbeczką lub szmatką, ale nie należy trzeć tapety kilka razy w tym samym miejscu, aby jej nie uszkodzić.
Montaż tapety jest łatwy, przyjemny. Same w pracowni (my, dziewczyny), montowałyśmy tapety i nie stanowi to dla nas większego problemu. Ważne jest jedynie, aby tapetę kładły dwie osoby (chociażby ze względu na pasowanie wzoru) oraz aby kłaść tapetę precyzyjnie, powoli. Wtedy wzór wyjdzie idealnie i będą Państwo w 100% zadowoleni z efektu.
Chcesz wiedzieć więcej? KLIKNIJ i zobacz prostą instrukcję w 4 krokach.

DZISIEJSZE BESTESELLERY!
Pinio Snap regał ciemny szary
Pinio Snap regał ciemny szary
1 079,00 zł
szt.
Pinio Marsylia MDF komoda 3-szufladowa
Pinio Marsylia MDF komoda 3-szufladowa
1 499,00 zł
szt.
Pinio Swing regał wysoki
Pinio Swing regał wysoki
989,00 zł
szt.
Pinio Marsylia MDF szafa 1-drzwiowa
Pinio Marsylia MDF szafa 1-drzwiowa
1 549,00 zł
szt.
Wood Luck Design Babushka Regał Oliwka
Wood Luck Design Babushka Regał Oliwka
1 240,00 zł 1 103,60 zł
szt.
Pinio Calmo szafa 3-drzwiowa biały
Pinio Calmo szafa 3-drzwiowa biały
3 159,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium