Producenci
Dostawa i płatność

Cennik dostawy w BAHOME

  • Kurier Inpost  19 zł np. tapeta, małe meble, oprócz dużych mebli i dużych materaców wymienionych w kolejnym punkcie
  • Dostawa mebli 90 zł (darmowa dostawa od 4900 zł) na terenie Polski bez wniesienia, kurier paletowy lub transport własny producenta, duże meble np. szafa, łóżko, zestaw mebli oraz materace od rozmiaru 100/200 w górę
  • International Shipping (EU) wysyłamy do większości krajów Unii Europejskiej (UPS, GLS, DPD, DHL) - koszt wysyłki zagranicznej ustalamy indywidualnie, prosimy o przesłanie na sklep@bahome.pl listy produktów oraz dokładny adres z kodem pocztowym do wyceny 

 


 Sposoby płatności dostępne w BAHOME 

  • płatności online - podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. oraz PayPal. Przykładowe dostępne formy:
    - Przelew natychmiastowy online
    - PayPo: kup teraz zapłać za 30 dni (usługa do wartości koszyka 2000zł)
    - BLIK
    - PayPal
    - Karty płatnicze:
    * Visa
    * Visa Electron
    * MasterCard
    * MasterCard Electronic
    * Maestro

  • Przelew tradycyjny - po wybraniu tej opcji dokonaj przelewu w wygodny dla siebie sposób, dane otrzymasz e-mailem, odnajdziesz je także poniżej: 

    10 1240 1037 1111 0010 5313 3480
    Bank Pekao SA, Pl. Bankowy 2, 00-950 Warszawa


    Informacje dodatkowe dla płatności zagranicznych:

    Numer SWIFT: PKOPPLPW
    Numer IBAN: przed numerem rachunku należy dodać PL
    PL 10 1240 1037 1111 0010 5313 3480

    Odbiorca przelewu:

    Vroinvest
    Górczewska 224/127
    01-460 Warszawa

    Tytuł: Bahome zamówienie nr... 

 

  • Raty online - usługodawcą jest Alior Bank lub mBank w zależności od wyboru w koszyku na etapie składania zamówienia
  • Zaliczka 50%, dopłata pozostałej kwoty przed wysyłką mebli (przelewem tradycyjnym) - większość klientów opłaca zamówienia od razu 100% z góry - jeśli będą Państwo czuli się bardziej komfortowo płacąc teraz tylko połowę prosimy o wybranie z opcji płatności "*Przelew tradycyjny (zaliczka na meble 50%) połowa teraz, reszta przed wysłaniem mebli" - dane do przelewu otrzymają Państwo e-mailem po złożeniu zamówienia, następnie prosimy o dokonanie wpłaty 50% wartości zamówienia na nasze konto z dopiskiem: "BAHOME.PL nr zamówienia ... ZALICZKA" (zaliczka nie przelicza się sama w koszyku, prosimy po prostu o przelanie połowy wartości całego zamówienia). Pozostałą kwotę należy dopłacić przed wysyłką mebli - gdy przekażemy informację, że meble są gotowe, poprosimy o dopłatę, po zaksięgowaniu dopłaty na naszym koncie autoryzujemy wysyłkę. Przedstawiona opcja z zaliczką jest możliwa gdy w zamówieniu znajdują się meble. 


Czas realizacji zamówienia 

  • zamówienia złożone i opłacone do godziny 13:00 w dniu roboczym zaczynamy realizować jeszcze tego samego dnia, złożone po tej godzinie lub w weekend i święta zaczynamy realizować od następnego dnia roboczego
  • czas realizacji jest podany na karcie każdego produktu, w przypadku zamówienia kilku produktów o różnym czasie realizacji należy brać pod uwagę produkt o najdłuższym terminie realizacji z całego zamówienia, termin realizacji liczymy biorąc pod uwagę dni robocze
  • Czas dostawy przesyłki kurierskiej – 1-2 dni roboczych od nadania
  • Po złożeniu zamówienia informujemy na bieżąco e-mailem o poszczególnych etapach realizacji, aż do dostarczenia przesyłki, w przypadku dodatkowych pytań i informacji zachęcamy do kontaktu

Zamawiasz meble? W BAHOME to proste i komfortowe!

             

Płatność za meble: przedpłata 100% lub zaliczka 50% i reszta dopłaty przed wyjazdem mebli z fabryki. 

Dostawa prosto do Państwa

Dostawa mebli do Państwa na terenie całej Polski to wygodne rozwiązanie - w koszyku należy wybrać opcję "Dostawa mebli"
Transport realizują wyselekcjonowane i sprawdzone przez nas firmy logistyczne takiej jak DHL, JASFBG, PEKAES. Kierowca dba o meble na każdym etapie, od załadunku, aż po rozładunek ale nie ma obowiązku wniesienia mebli, jest zobowiązany tylko do wypakowania ich z samochodu więc warto pomyśleć o kimś do pomocy przy wnoszeniu. Będziemy informowali gdy Państwa meble wyjadą z fabryki. Jeśli zapowiedziany termin dostawy nie jest dla Państwa wygodny prosimy o kontakt, postaramy się uzgodnić inny termin. 

Ważne - w przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia przesyłki dostarczanej przez firmę kurierską należy w obecności kuriera spisać protokół reklamacyjny, każdy kurier ma go przy sobie, spisanie protokołu jest niezbędne do ewentualnego postępowania reklamacyjnego w wyniku uszkodzenia produktów w transporcie.

W przypadku dostawy mebli: przypominamy, że meble wysyłane są na palecie lub w dużych paczkach specjalistycznym transportem wielkogabarytowym bez wniesienia, kurier nie ma obowiązku wniesienia mebli do budynku, do klienta należy odebranie dostawy od kierowcy dlatego warto pamiętać o kimś do pomocy przy wnoszeniu mebli, o czym informujemy również na naszej stronie tu: https://bahome.pl/pl/i/Jak-zamowic-meble/2 oraz tu: https://bahome.pl/pl/i/Dostawa-i-platnosc/10

Cenne wskazówki dotyczące samodzielnego montażu mebli: do każdego mebla jest dołączona instrukcja montażu, należy postępować zgodnie z instrukcją, jeśli nie odnajdą Państwo instrukcji prosimy o kontakt z naszym sklepem, prześlemy brakujące instrukcje e-mailem w wersji elektronicznej. Ważna wskazówka: elementy podczas montażu po wyjęciu z opakowań należy rozkładać na miękkim i czystym podłożu ( np. koc, dywan), zarysowania powstałe podczas montażu w wyniku ocierania elementów o zabrudzenia lub inne elementy (kurz, śrubki, narzędzia) nie podlegają reklamacjom. W przypadku zauważenia jakichkolwiek wad, uszkodzeń przed montażem prosimy o nie montowanie mebla i niezwłoczne zgłoszenie na wypadek postępowania reklamacyjnego (ewentualna wymiana poszczególnych elementów nie będzie wiązała się z potrzebą rozmontowania całego mebla).

Więcej na temat zamówienia mebli w Bahome przeczytasz tu - kliknij!


Raty - wygodnie, szybko i online

W naszym e-sklepie mogą Państwo zrobić zakupy online korzystając z jednego z dwóch systemów ratalnych - banku mBank mRaty oraz banku Alior Bank (do wyboru w koszyku na etapie składania zamówienia) - wniosek online, minimum formalności, kilka kroków i decyzja nawet w 15 minut.

               

* Aktualne warunki oraz szczegóły umowy ratalnej są przedstawiane klientowi po przekierowaniu na stronę wybranego Banku / systemu ratalnego po złożeniu zamówienia; nasz e-sklep nie ma wglądu ani wpływu na warunki i formalności dotyczące procedury udzielenia pożyczki klientowi przez Bank, nasz sklep otrzymuje finalnie wyłącznie informację o uruchomieniu umowy lub odmowie; realizacja zamówienia rozpoczyna się od otrzymania informacji o pozytywnej decyzji Banku. Materiały marketingowe dotyczące usług ratalnych na stronie sklepu mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

PAYPO
Oprócz systemów ratalnych w BAHOME oferujemy Państwu PayPo - Kupujesz teraz, płacisz za 30 dni

Rób zakupy w ulubionych sklepach i wybieraj płatność PayPo. Sprawdzaj produkty i płać tylko za to, co zatrzymasz.

Jak to działa?

Krok 1 Robiąc zakupy online, dodajesz produkty do koszyka i wybierasz PayPo jako metodę płatności.

Krok 2 Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS.

Krok 3 PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie.

 

 

#MEBLENARATY #POKÓJDZIECKANARATY #ERATY #PAYPO #MBANKMRATY #RATYALIORBANK #POKÓJDZIECKA

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl