Promocje
Pinio Marsylia MDF szafa 2-drzwiowa wysoka
Pinio Marsylia MDF szafa 2-drzwiowa wysoka
2 019,00 zł 1 877,67 zł
szt.
Pinio Iga łóżeczko - tapczanik 140x70
Pinio Iga łóżeczko - tapczanik 140x70
1 399,00 zł 1 301,07 zł
szt.
Pinio Calmo łóżko 200x90 biały
Pinio Calmo łóżko 200x90 biały
959,00 zł 901,46 zł
szt.
Pinio Snap komoda 3-szufladowa biały
Pinio Snap komoda 3-szufladowa biały
1 039,00 zł 976,66 zł
szt.
Pinio Klips zestaw mebli krzesełko + stolik
Pinio Klips zestaw mebli krzesełko + stolik
468,00 zł 453,96 zł
szt.
Pinio Calmo szafa 3-drzwiowa szary
Pinio Calmo szafa 3-drzwiowa szary
2 749,00 zł 2 584,06 zł
szt.
Tapeta Balloons Adventure Dekornik
Tapeta Balloons Adventure Dekornik
295,00 zł 274,35 zł
szt.
Tapeta Birds Green Dekornik
Tapeta Birds Green Dekornik
147,00 zł 136,71 zł
szt.
Tapeta  Swans Dekornik
Tapeta Swans Dekornik
147,00 zł 136,71 zł
szt.
Tapeta Robots Dekornik
Tapeta Robots Dekornik
147,00 zł 136,71 zł
szt.
Tapeta Okręty na morzu Navy Blue Dekornik
Tapeta Okręty na morzu Navy Blue Dekornik
295,00 zł 274,35 zł
szt.
Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, dla ułatwienia, sugerujemy postępowanie zgodnie z następującymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji (kliknij tu aby pobrać wzór formularza)
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu z naszego sklepu np. paragon, faktura, potwierdzenie zamówienia.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

BAHOME.PL ZWROTY I REKLAMACJE 
ul. Tkaczy 7

01-346 Warszawa

Ważne - w przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia przesyłki dostarczanej przez firmę kurierską należy w obecności kuriera spisać protokół reklamacyjny (przy dostawie czyli data na protokole musi być taka sama jak data doręczenia przesyłki), każdy kurier ma obowiązek posiadać protokół przy sobie, spisanie protokołu jest niezbędne do ewentualnego postępowania reklamacyjnego w wyniku uszkodzenia produktów w transporcie. 

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru od daty fizycznego wejścia w posiadanie towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie i wyślij (kliknij tu aby pobrać wzór formularza), prześlij je do nas w formie pisemnej, zwracane produkty należy przesłać na adres:

BAHOME.PL ZWROTY I REKLAMACJE
ul. Tkaczy 7

01-346 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dowód zakupu np. paragon, fakturę, potwierdzenie zamówienia.

 

Zwrot materaca - ważne:

Materace to produkty zapakowane, które po otwarciu nie mogą być zwrócone ze względów higienicznych i zdrowotnych.
Zgodnie z art. 38 ust. 5 ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) ze względów higienicznych prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku usunięcia z produktu folii zabezpieczającej (folia zgrzana termicznie lub z nadrukiem logo firmy). 

Zasady zwrotu towaru bez podania przyczyny określone są w ustawie z dnia30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz w regulaminie: https://bahome.pl/pl/i/Regulamin/3 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium