Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji - wskazówki i sugestie w celu sprawnego przebiegu procesu reklamacji

W celu złożenia reklamacji, dla ułatwienia i sprawnego przebiegu procesu reklamacji, sugerujemy na wstępie przesłanie do nas wiadomości e-mail na adres sklep@bahome.pl - prosimy o zawarcie takich informacji jak:

- nr zamówienia i data zakupu, ewentualnie na jakie dane (np. imię i nazwisko) było dokonywane zamówienie co pomoże nam w odnalezieniu zamówienia w naszym systemie
- dokładny opis reklamowanego produktu / elementów, na czym według Państwa polega problem / usterka / wada
- jeśli przedmiotem reklamacji są elementy mebli prosimy o wyszczególnienie listy reklamowanych elementów wraz z numerami elementów z instrukcji fabrycznych, jeśli już nie posiadają Państwo instrukcji prosimy o taką informację, prześlemy Państwu instrukcję w wersji elektronicznej
- dołączenie zdjęć produktu i szczegółów dotyczących reklamacji

Mogą Państwo wypełnić  Formularz zwrotu/reklamacji (kliknij tu aby pobrać wzór formularza) ale nie jest to obowiązkowe. 
Po otrzymaniu od Państwa maila przekażemy go producentowi w celu weryfikacji, po otrzymaniu odpowiedzi od producenta niezwłocznie ją Państwu przekażemy i ustalimy dalszy przebieg procesu reklamacji.

 

Ważne - w przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia przesyłki dostarczanej przez firmę kurierską należy w obecności kuriera spisać protokół reklamacyjny (przy dostawie czyli data na protokole musi być taka sama jak data doręczenia przesyłki), każdy kurier ma obowiązek posiadać protokół przy sobie, spisanie protokołu jest niezbędne do ewentualnego postępowania reklamacyjnego w wyniku uszkodzenia produktów w transporcie. 

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru od daty fizycznego wejścia w posiadanie towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie i wyślij Formularz zwrotu/reklamacji (kliknij tu aby pobrać wzór formularza) prześlij je do nas w formie pisemnej. Zwrot towaru - uprzejmie prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy sklep@bahome.pl lub telefoniczny 509 906 183, w zależności od rodzaju i marki zwracanego towaru przekażemy Państwu adres odpowiedniego magazynu, na który należy wysłać zwracany towar.

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dowód zakupu np. paragon, fakturę, potwierdzenie zamówienia.

 

Zwrot materaca - ważne:

Materace to produkty zapakowane, które po otwarciu nie mogą być zwrócone ze względów higienicznych i zdrowotnych.
Zgodnie z art. 38 ust. 5 ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) ze względów higienicznych prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku usunięcia z produktu folii zabezpieczającej (folia zgrzana termicznie lub z nadrukiem logo firmy). 

Zasady zwrotu towaru bez podania przyczyny określone są w ustawie z dnia30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz w regulaminie: https://bahome.pl/pl/i/Regulamin/3 

 

Ważne - w przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia przesyłki dostarczanej przez firmę logistyczną należy w obecności kuriera spisać protokół reklamacyjny (przy dostawie czyli data na protokole musi być taka sama jak data doręczenia przesyłki), każdy kurier ma obowiązek posiadać protokół przy sobie, spisanie protokołu jest niezbędne do ewentualnego postępowania reklamacyjnego w wyniku uszkodzenia produktów w transporcie. 

Cenne wskazówki dotyczące samodzielnego montażu mebli: do każdego mebla jest dołączona instrukcja montażu, należy postępować zgodnie z instrukcją, jeśli nie odnajdą Państwo instrukcji prosimy o kontakt z naszym sklepem, prześlemy brakujące instrukcje e-mailem w wersji elektronicznej. Ważna wskazówka: elementy podczas montażu po wyjęciu z opakowań należy rozkładać na miękkim i czystym podłożu ( np. koc, dywan), zarysowania powstałe podczas montażu w wyniku ocierania elementów o zabrudzenia lub inne elementy (kurz, śrubki, narzędzia) nie podlegają reklamacjom. W przypadku zauważenia jakichkolwiek wad, uszkodzeń przed montażem prosimy o nie montowanie mebla i niezwłoczne zgłoszenie na wypadek postępowania reklamacyjnego (ewentualna wymiana poszczególnych elementów nie będzie wiązała się z potrzebą rozmontowania całego mebla).

AUTORYZOWANY SKLEP

          

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl