Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, dla ułatwienia, sugerujemy postępowanie zgodnie z następującymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji (kliknij tu aby pobrać wzór formularza)
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu z naszego sklepu np. paragon, faktura, potwierdzenie zamówienia.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

BAHOME.PL 
ul. Tkaczy 7

01-346 Warszawa

Ważne - w przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia przesyłki dostarczanej przez firmę kurierską należy w obecności kuriera spisać protokół reklamacyjny, każdy kurier ma go przy sobie, spisanie protokołu jest niezbędne do ewentualnego postępowania reklamacyjnego w wyniku uszkodzenia produktów w transporcie.

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru od daty fizycznego wejścia w posiadanie towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie i wyślij (kliknij tu aby pobrać wzór formularza), prześlij je do nas w formie pisemnej, zwracane produkty należy przesłać na adres:

BAHOME.PL 
ul. Tkaczy 7

01-346 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dowód zakupu np. paragon, fakturę, potwierdzenie zamówienia.

 

Zwrot materaca - ważne:

Materace to produkty zapakowane, które po otwarciu nie mogą być zwrócone ze względów higienicznych i zdrowotnych.
Zgodnie z art. 38 ust. 5 ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) ze względów higienicznych prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku usunięcia z produktu folii zabezpieczającej (folia zgrzana termicznie lub z nadrukiem logo firmy). 

Zasady zwrotu towaru bez podania przyczyny określone są w ustawie z dnia30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz w regulaminie: https://bahome.pl/pl/i/Regulamin/3

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium